Monday, April 27, 2009

Apa salahku???

Kenapa kau meninggalkan aku?
Tanpa sebab dan alasan...
Aku sendiri kehilangan kata-kata...
Tergamam...terkelu...terpaku...
Hanya linangan airmata yang mampu mengiringimu...
Apa salahku?
Kenapa kau sanggup membiarkan diri ini dalam situasi begini....

Andai diri ini telah menyakiti dan melukaimu...
Maafkan aku...
Aku hanya insan biasa yang tidak mampu memberikan kesempurnaan padamu...
Aku hanya hamba yang lemah yang juga perlukan dirimu sebagai tongkatku...

Andai angin bisa menyampaikan salam ku padamu...
Ingin aku titipkan sejuta harapan agar kau kembali kepadaku...
Membina kembali hubungan yang dijalinkan setelah sekian lama...
Ingin ku seru bahawa doaku padamu akan terus mengiringi setiap langkahmu...

Ya Allah...
Kau kuatkanlah hati Hamba-Mu...
Kau berikanlah aku ketabahan dalam melalui hidup ini sendirian...
Kau titipkanlah kejayaan dan kebahagiaan padanya...
Hanya padaMu aku memohon dan meminta...



Comments
0 Comments

0 0 mEnGomEn:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...