Friday, November 06, 2009

++kEpAdA eNcex XY++

http://what-buddha-said.net/Pics/scolding.gif
pacarku yang baik
dengarkanlah aku
janganlah engkau selalu
marah-marah padaku

awk baek kan..?kan?jangan la marah-marah saya lagi da..saya takOt..kalo awak marah..gaye harimau jadian..bukan setakat harimau jadian...cam ape tu..yang dalam citer underworld tu..haa.. werewolf...takOt i..huhu..
pastu takyah la *tuut*teettt*teettt*tuut(ayat2 terpakse dsensOr atas sebb2 tertentu) saya lagi..luluh,hancOr berkecai ati saye awak cakap saya camtu..cam la jahat sangat saya nie..muke baek ni taw..comel lak 2..(dah-dah zana..jangan nak pwasan kat sini)

Frustrated guy

pacarku yang baik
permintaan hati
janganlah engkau selalu
ingin menang sendiri

ingin saya tekankan sekali lagi di sini yang awak memang teramat baek...tapi kalau awak cube beralah ngan saya ni..ape salahnye kan? lagi la terserlah kebaikan awak tu..ye tak?*blink-blink*.. asek saya je nk beralah..nk ikot cakap awak..jangan la tak abes2 nak menang je ye walaupown awak tu salah gak sebenarnya..

nilailah aku sesuka hatimu
agar kau tak meninggalkan aku
nilailah aku sesuka hatimu
agar engkau tahu

saya tak kisah awak nak cakap saya degil ke,keras kepala ke,tak dengar cakap ker,canteq ke,comel ker,kiyut ker(upss...tang tu memang tak kisah..cakap banyak2 pOwn xper..hoho)...
tapi..jangan la tinggalkan saya sowang2...saya cam sunyi kalo awak xder...kengkadang rindu gak awak duk berleter pot pet pot pet...sakit tinge duk dengar tu..kompem2 la kan..ngee...saya taw ape yang awak deritai..sO..mungkin tu yang awak tertekan dan marah2 saya...tapi awak kene kuat tuk tempuh ujian yg datang kat awak tu..setiap penyakit mesti ada penawarnya bukan...janganlah cakap yang mati je jalan kuarnye...sedey saya dengar..takley nak trime kalo awak g selama2nya...awak takley ngalah..awak kene kuwat...

http://77.img.v4.skyrock.net/778/safsaf5/pics/1734413520_small.jpg
pacarku tolong dengarkan aku
cintaku ya hanya untukmu
sampai nanti pun tak akan pernah selingkuh
cuma kamu lah semangat hidupku

dengar sini....ketahuilah bahawa ape yang awak cakap kat saya tu..xbenar langsOng..tiada yang benar melainkan sume tak benar..saya tak pernah curang ngan awak..maen kayu 3,4,5 hatta 10..langsOng tak...tak teringin saye la...awak sowang je da cukop..tu pown pening kepala saya melayannye..hoho...sume kate2 awak..semangat awak kat saya sume saya hargainya..sebab tu dari tadi saya cakap awak ni baek orangnyer...

pacarku janganlah marah-marah lagi
ku berjanji ku akan tetap di sini
sampai mati engkau tak akan ku tinggali

ku temani sampai kau tua nanti


janji yer wak..jangan marah2 dah..lately saya da nampak perubahan awak..awak kurang da marah2 saya..kalo awak saket ati pown..awak kunun2 wat ngajOx..ececehhh..ngajOx tu..nak suh owang pujOx ler tu..ala kuci2..saya janji..kalo la awak jodoh saya...saya takkan tinggalkan awak dan saya tetap akan jaga awak sampai awak tue kerepot,sampai gigi2 da gugur sume,sampai jalan da terketar2,sampai bila2..sampai akhir hayat saya..ceth..ayat xley blah...

http://godw1nz.files.wordpress.com/2009/09/old-couple.jpg
ku temani sampai kau tua nanti
ku temani sampai kau tua nant
i
ku temani sampai kau tua nanti


--
(¯`v´¯;

.`·.¸.·´ ♥

¸.·´¸.·´¨; ¸.·*¨;

(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·.♥



BekgrOn muzik:Kangen Band-Nilailah Aku
Starring: Ms XX & Mr XY (cam kromosom seks la plak)
Location: err...kat ner erk...kalo Dihatiku..bley?
Pixca: Ehsan Pakcik Google
Script: Zana Kiyut

Comments
0 Comments

0 0 mEnGomEn:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...